Opdatering af medlemmers oplysninger i foreningens database.

Print Friendly, PDF & Email

Vi har i forbindelse med udsendelse af girokortet, hvor der opkræves medlemskontingent for 2015, oplevet at en del af medlemmerne har kontaktet os for at få rettet deres adresse oplysninger. Det vil være en meget stor hjælp for kasseren hvis i benytter den BLÅ knap på hjemmesiden og husker også at udfylde den med jeres sommerhus adresse. Derved kan vi hurtigt og sikkert få opdateret jeres oplysninger korrekt.

Vi skal samtidigt gøre opmærksom på at ejer i henhold til foreningens vedtægter er pligtig at informere bestyrelsen om ændret privat adresse eller ejerskifte inden 14 dage efter ikrafttrædelse. Ifølge foreningens gebyr oversigt pålægges parcelejer et gebyr på kr. 100.-  ved manglende oplysning om ejerskifte eller adresse ændring.

På forhånd tak

Bestyrelsen

 

Dette indlæg blev udgivet i Info fra bestyrelsen. Bogmærk permalinket.