Her godt 3 uger efter sidste rettidige indbetaling af kontingent for 2022 mangler der stadigt indbetalinger fra 30 medlemmer – det er simpelt hen for dårligt og indikerer at der måske er nogle medlemmer som har glemt at informere grundejerforeningen om at de er flyttet… Skynd jer at få bragt tingene på plads inden opkrævnings systemet i næste uge begynder at sende rykkere ud, som nu vil være påført et rykkergebyr på kr.100,- pr. gang i henhold til beslutning taget på tidligere generalforsamling.
Mvh
Kassereren
Send mail til Bestyrelsen.:
Send mail til kassereren.:
Opdater egne oplysninger.:
-
Nye indlæg
- Der er afholdt ordinær generalforsamling 30. maj 2026
- Så er der udsendt indkaldelser til Generalforsamling 17. april 2026
- Manglende kontingent indbetalinger for 2026 8. marts 2026
- Orientering vedrørende nyt graveområde bag Karlasvej. 28. februar 2026
- Orientering fra bestyrelsen 30. november 2025
Arkiver
Arkiv over indlæg



Hjerte starteren hænger på Rådhuset – Jansvej 1