Ekstraordinær Generalforsamling den 12. december 2020.

Print Friendly, PDF & Email

På grund af situationen omkring Corona epidemien og de hele tiden skiftende forhold omkring forsamlinger har bestyrelsen besluttet efter reglerne i vore vedtægter at indkalde til en ekstraordinær generalforsamling lørdag d. 12. december i Eskebjerg Forsamlingshus.

Formålet med denne ekstraordinære generalforsamling er dels at få godkendt vores regnskab, samt dels at få mandat til at den siddende bestyrelse kan fortsætte driften og de nødvendige økonomiske dispositioner hertil, indtil at vi igen har mulighed for at afholde en ordinær generalforsamling, forhåbentlig en gang i 2021. På den måde kan vi imødegå eventuelle formelle eller juridiske problemer, som måske kunne udspringe af denne helt usædvanlige situation som Corona har frembragt.

Indkaldelser med mulighed for tilmelding vil som tidligere annonceret alene blive fremsendt på mail og annonceret på hjemmesiden.

Der vil som nævnt være krav om tilmelding, ligesom gældende regler i øvrigt vil være brug af mundbind og krav om afstand. Da vi skønner at mødet ikke burde tage mere end en halv time, vil der ikke være nogen forplejning.

Da antallet af deltagere er begrænset i forhold til hvor mange vi må være i Eskebjerg Forsamlingshus under de nuværende restriktioner, er fremmøde også begrænset til 1 person pr. husstand, men hvis antallet af tilmeldte overstiger det tilladte antal personer i forsamlingshus, kan vi desværre blive nødt til at aflyse igen, hvilket i så fald vil blive udsendt på mail og annonceret på hjemmesiden.

Vi håber at I har forståelse for disse omstændigheder, som stadig er dikteret af restriktioner pålagt os alle.

Dette indlæg blev udgivet i Info fra bestyrelsen. Bogmærk permalinket.