Almen Orientering

Print Friendly, PDF & Email

Efter at vi har opsat nye vejskilte i vores forening, har vi nu også opsat Nabohjælp skilte, idet vi nu har fået tilladelse, efter at vi for flere år siden ansøgte kommunen om dette. Vi kan derfor kun opfordre grundejerne til at downloade Nabohjælp appen, idet man herigennem også kan advare de tilmeldte brugere om udsædvanlig adfærd omkring ens bolig uden at man nødvendigvis er tilmeldt et socialt medie, som Facebook, Twitter, Instagram og lignende.

Der er bestilt en større beskæring af beplantningsbælte fra Florasvej og ca 200 m ned af Karlsvej samt hele Karlasvej ud mod marken. Arbejdet er bestilt til udførelse her i efteråret, men vi har endnu ikke modtaget en tidsplan.

Der er indkøbt en ny hjertestarter, da producenten af gammel hjertestarter ikke længere kan garantere leverance af batteri og elektroder til udskiftning. Vores serviceleverandør tilbød i den foreliggende situation at kunne levere en ny hjertestarter med 50 % rabat, og den nye hjertestarter kan også bruges til børn, hvilket den gamle ikke kunne.

Da forudsætningerne for eventuel afholdelse af generalforsamling hele tiden ændres i takt med de forskellige tiltag fra myndighederne omkring Corona virus, og ovenikøbet er blevet ændret 2 gange siden oprindelig annonceret tidspunkt for afholdelse, har vi i bestyrelsen måtte udskyde den endelige afgørelse omkring afholdelse eller ej. Vi vil på førstkommende bestyrelsesmøde i november tage en endelig afgørelse, som herefter vil blive udmeldt her på hjemmesiden, samt via udsendelse til de af grundejerne vi har mailadresse på.

Mvh

Bestyrelsen

Dette indlæg blev udgivet i Info fra bestyrelsen. Bogmærk permalinket.